Preču pasūtīšana Nosacījumi

Cienījamie pircēji!

Lūdzam Jūs iepazīties ar mūsu iepirkšanās un piegādes noteikumiem.

Attēls un preču apraksts

Preces var atšķirties pēc formas, krāsas, iepakojuma un dizaina, kā arī attēlā var būt redzamas detaļas, kuras nav iekļautas preces komplektā. Preču aprakstam ir informatīva nozīme – preču parametros un komplektācijā var būt veiktas izmaiņas un modifikācijas no ražotāja puses. Kosmētikas tonis ir norādīts preces nosaukumā/aprakstā.

Ja Jums ir kādi jautājumi par precēm, lūdzam Jūs sazināties ar mums (skatīt sadaļu -KONTAKTI-) pa e-pastu.

Pasūtīt preci

  • Izvēlieties interneta veikalā nepieciešamo preci un nospiediet pogu “Pievienot grozam”
  • Jūs varat turpināt iepirkties vai arī veikt apmaksu, izvēloties saiti “TURPINĀT IEPIRKTIES” vai “PARĀDĪT GROZU” attiecīgi. Nospiežot saiti “TURPINĀT IEPIRKTIES” Jūs varēsiet turpināt izvēlēties preces.
  • Kad visa vēlamā prece ir ievietota grozā, nospiediet pogu, kas atrodas labajā pusē “PARĀDĪT GROZU”
  • Nepieciešamības gadījumā Jūs varat mainīt groza saturu – mainīt preču daudzumu vai arī dzēst nevajadzīgās preces. Šeit Jūs varat redzēt pilnu, Jūsu izvēlēto preču, vērtību.
  • Jūs varat veikt pirkumus: bez reģistrācijas, reģistrēties mūsu mājas lapā vai arī kā mūsu klients.
  • Tālāk, lūdzu, aizpildiet informāciju par sevi:
    • Izvēlaties – juridiska vai fiziska persona
    • Norādiet:
      • Vārdu, Uzvārdu vai uzņēmuma nosaukumu un reģistrācijas numuru;
      • Tālruņa numuru;
      • Piegādes adresi (valsts, pasta adrese utt.);
      • e-pasta adrese, kas nepieciešama pasūtījuma apstiprināšanai vai arī saziņai ar Jums
  • Izvēlieties, atzīmējot vajadzīgo
    • apmaksas veids: skaidrā nauda, ar bankas norēķinu karti vai bankas pārskaitījumu;
    • preču piegādes veids.
    • NOTEIKTI atzīmējiet “PIEKRĪTU DISTANCES LĪGUMAM”
    • Pārbaudiet visas Jūsu sniegtās informācijas pareizību un nospiediet “Apstiprināt pasūtījumu”
    • Pēc pasūtījuma apmaksas, Jūs saņemsiet apstiprinājumu uz e-pastu. Pēc nepieciešamības ar Jums sazināsies mūsu konsultants un informēs Jūs par preces piegādes laiku.

Noformējot pasūtījumu, izvēloties apmaksu ar bankas pārskaitījumu

Noformējot pasūtījumu, izvēloties apmaksas veidu ar bankas pārskaitījumu, Jūs saņemsiet rēķinu, uz Jūsu norādīto e-pasta adresi, kurā būs atspoguļots pasūtījuma numurs un kopēja summa. Lūdzu, pirms pasūtījuma apmaksas, lūdzu sagaidet atbildi par preču  pieejamību uz doto brīdi veikalā. Mēs ar jums sazināmies.

Pasūtījums ir pieņemts, un skaitās noslēgts tikai tajā brīdī, kad Jūs esat apmaksājuši doto pasūtījumu un saņēmuši no mums, uz e-pastu ziņu, ka Jūsu pasūtījums ir izpildīts un tiks Jums nosūtīts, saskaņā ar Jūsu izvēlēto piegādes veidu. Pēc pasūtījuma veikšanas, uz Jūsu uzrādīto e-pasta adresi, Jūs saņemsiet rēķinu ar visu nepieciešamo informāciju, lai veiktu apmaksu ar bankas pārskaitījumu. Veicot pārskaitījumu, lūdzam Jūs maksājuma mērķī uzrādīt pasūtījuma numuru

Cena un apmaksa

Visas cenas mūsu veikalā ir uzrādītas par vienu vienību, ņemot vērā visas akcijas, īpašos piedāvājumus. Preču piegādes izdevumi cenā nav iekļauti. Kad Jūs veiksiet preču piegādes veida izvēli, no piedāvātajām iespējām, maksa par piegādi tiks pieskaitīta pie pasūtījuma kopējās summas.

Cenas var tikt mainīties jebkurā laikā, taču šīs izmaiņas neskars tos pasūtījumus, kurus mēs jau esam apstiprinājuši un Jūs esat apmaksājuši.

Pasūtījuma apmaksa

Lūdzam Jūs iepazīties ar zemāk uzrādīto informāciju par pasūtījuma apmaksas procesu:

  1. Pēc pasūtījuma formas aizpildīšanas
  2. Izvēlaties apmaksas veidu
    • apmaksa ar bankas norēķinu karti (aizpildot visus bankas norēķinu kartes datus)
    • ar bankas pārskaitījumu (uz Jūsu e-pasta adresi, Jūs saņemsiet rēķinu ar visu nepieciešamo informāciju, pasūtījuma apmaksai. Ja Jūs neesat saņēmuši rēķinu, lūdzam Jūs uzmanīgi pārbaudīt Jūsu e-pasta mēstuļu sadaļu, kā arī pārbaudīt Jūsu uzrādītās e-pasta adreses pareizību. Pēc rēķina saņemšanas, lūdzam veikt maksājumu uz rēķinā norādītajiem bankas rekvizītiem, 1 (vienas) darba dienas laikā. Ja rēķins netiks apmaksāts augstākminētajā termiņā – pasūtījums tiks anulēts.
  3. Pēc tā, kad apmaksa būs ienākusi mūsu bankas kontā, mēs nosūtīsim Jums pasūtījumu, saskaņā ar Jūsu izvēlēto piegādes veidu. Pasūtījums netiks apstrādāts, ja nebūs pilnībā apmaksāts. Ja Jums rodas kādi jautājumi, lūdzam sazināties ar mums pa tālruni, vai e-pastu. 

Piegāde ES teritorijā

www.wigs.lv piedāvā DPD pakomats piegādi ES teritorijā un uz citūs valstūs ( Austria, Belgium, Bulgaria, Switzerland, Czechia, Germany, Denmark, Spain, Estonia, Finland, France, UK, Greece, Croatia, Hungary, Ireland, Italy, Lithuania, Luxembourg, Nederland, Norway, Poland ). Piegādes veidu Jūs varat izvēlēties pasūtījuma noformēšanas momentā vai arī rakstot mums. Preču piegādes termiņi var tikt mainīti, atkarībā no preču pieejamības noliktavā, iepriekš to saskaņojot ar klientu.

Visas preces, kas pasūtītas viena pasūtījuma ietvaros, Jūs saņemsiet uz vienu piegādes adresi, kura tika uzrādīta pasūtījuma noformēšanas brīdī. www.wigs.lv nevar piegādāt preces no viena pasūtījuma uz dažādām piegādes adresēm, kā arī nenes atbildību par preču papildus pārvietošanu vai to atrašanās vietu.

Uzmanību!

Ja vienā pasūtījumā ir preces ar dažādiem piegādes termiņiem, tad pasūtījums tiks nosūtīts pēc tā pilnīgas nokomplektēšanas vienā piegādes reizē.

 Piegāde Latvijā: DPD pakomats – 10.00 euro

DPD Pickup punkti ECEur
15.00
Piegāde uz DPD pakomātiem (pēc Jūsu izvēles) Saskaņā ar Saņemšanas punkta darba laiku

Kā saņemt savu pasūtījumu

Lūdzam Jūs sagaidīt īsziņu uz Jūsu mobilo tālruni, kurā būs pasūtījuma izņemšanas kods un tikai tad doties saņemt pasūtījumu. Termināla/pakomāta ekrānā jāizvēlas “Sūtījuma saņemšana” un tad jāievada kods, kuru saņēmāt īsziņā. Izņemiet sūtījuma no nodalījuma, kurš atvērās.
Kurjers. Preču piegādes dienā Jums zvanīs kurjers un informēs par preču piegādes laiku.

Risks un īpašumtiesības

Visa atbildība, par iegādāto preci, tiek nodota Jums preču saņemšanas brīdī un mēs nenesam nekādu atbildību par preču bojājumiem, nozaudēšanu vai iznīcināšanu, izņemot gadījumus, kad piegādāta jau bojāta prece vai arī tā nosūtīta nepareizi. Šajos gadījumos, lūdzu nekavējoties sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu ,aprakstot preces bojājumus un pievienojot doto faktu apliecinošas fotogrāfijas. Ja prece tiek piegādāta ar kurjera starpniecību, lūdzam Jūs pārbaudīt preču iepakojumu viņa klātbūtnē. Ja iepakojums ir bojāts, tad Jums ir tiesības atteikties no pasūtījuma (iesniedzot rakstisku pretenziju).